Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 11. juni 2010

Verdens fineste venn


Katrine er den vennen jeg har som jeg har kjent lengst. Vi traff hverandre visstnok förste gangen når vi var 2 år. Det vil si at vi har "kjent" hverandre i 22 år til sommeren.

Venner kommer og går gjennom hele livet, men noen er der alltid og man vet at de alltid kommer til å finnes der. Selv om det går lang tid mellom hver gang man treffes, föles det ikke sånn når man ser hverandre igjen. Sånn er det med Katrine og meg. Hun er den jeg savner mest hjemme i Bamble utenom familien min, og er en jeg alltid setter av tid til å treffe når jeg er hjemme. Blir jeg noen gang gift er hun den selvskrevne forlover og vi har det alltid moro sammen. Vi kan prate om ALT og hun stiller alltid opp når man trenger noen å prate med.

Utrolig glad i deg vennen!

"Venner er familien man velger selv".

1 kommentar:

  1. Nååh <3 veldig glad i deg også snuppa, gleder meg masse til du er hjemme igjen! Klemmer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...