Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

søndag 20. juni 2010

Helg med bryllup og besök.

Det har jo värt bryllup i helgen som sikkert de fleste har fått med seg. Jeg satt klistret foran tv-skjermen hele dagen selvfölgelig og tårene trillet. Dagen til äre kjöpte jeg "prinsesstårta" på konditoriet og strikket litt på dressen til Hannah.

De var så utrolig fine. Jeg gråt i kirken når hun kom inn og jeg fikk gåsehud og ble ordentlig rört av talen til Daniel. Han talte virkelig fra hjertet og jeg tipper at det ikke var mange öyne som var törre. De er virkelig forelsket de to, og fortjener hverandre.

Igår kom også lillebroren min Erik på besök, han skal väre her fram til på Torsdag. Idag har det värt kjempefint vär, så vi dro inn til byen for å se om det var noe liv der. På Skeppsbron lå det danske og det norske kongeskipet, så vi ble stående en stund der og kikke. Og etterhvert forstod vi at det skulle skje noe der. Alle de kongelige skulle på brunch på Drottningholm slott på Ekerö, så de skulle fraktes fra skipene og ut dit i bil. Og da fikk vi sett Dronning Margrethe av Danmark, Prinsgemalen Henrik og Kronprins Fredrik. Stor stas for en som meg.
Sami later som han er helt uinterresert.


Dronning Margrethe.

Kronprins Fredrik.
Min egen Prins og lille Prinsesse.

Etter alt kongelig oppstyr mötte vi Patryk og Sanna og deres lille Nadia i Kungsträdgården og spiste lunch på Fridays.

Stolte pappaer med hver sin datter.

Har värt en herlig dag i solen som ble avslutta med film og taco hjemme. Og det melder strålende sol hele uka, håper det blir sånn. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...