Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 16. juni 2010

Oppdatering av prosjekt..

Legging av Hannah går virkelig over all forventning. Igår var hun veldig sint en stund, så jeg tok henne opp og rapet henne og la henne tilbake i senga. Og plutselig så sovnet hun kl 20.00 (hun ble lagt ca 19.15). Vi ble ganske overrasket når hun våknet kl 22.30, men hun fikk litt mat og sovnet igjen.
Ikveld var hun tröttere enn hun pleier, fordi hun bare har sovet korte stunder på dagen, så da var hun i seng 18.45, og tro det eller ei, men kl 19.00 sov hun. Da hadde jeg gått inn en gang og sunget og roet henne ned. Så nå har vi hele kvelden foran oss, deilig. Nå får vi bare håpe hu ikke våkner i natt og er lys våken :)

Hannah har fått smake på banangröt nå, og det går virkelig mye bedre enn havregröten. Nå spiser hun en halv porsjon og gaper når man kommer med skjea. För var det mer tilfeldig at hun gapa, og da fikk man skynde seg og få inn skjea. hehe.

Strikkinga mi går også framover, jeg er ferdig med vrangborden og et stykke opp på bein nr. 2. Kaffe drikker jeg litt hver dag, selv om jeg syns ikke jeg kan kalle det for kaffe det jeg drikker. Kjöpte en pakke med caffe mocca i butikken, fordi jeg tenkte at det var greit med noe som ikke smakte så veldig kaffe i begynnelsen. Den er veldig god, men er vel igrunn mer kakao med kaffesmak men men..det kommer nok etterhvert.

Idag har vi iallefall värt ute hele formiddagen. Vi har liggi på hvert vårt teppe på gresset og kost oss. Hannah koste seg med å kikke på trärne og skyene. Det beste hun vet er når vi blåser henne i ansiktet, da ler hun så godt, så hver gang det blåste litt ble hun helt fra seg av begeistring.
Her kommer litt bilder fra dagen vår:
Fisken er med overalt, Hannah's favorittleke.
Verdens fineste lille jente :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...