Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 17. april 2012

Stua.

Jeg tror jeg har vist frem bilder av stuen tidligere. Jeg elsker stua mi, sånn egentlig. Men nå i det siste er det noen forandringer jeg har lyst til å gjøre, og når man nå har bestemt seg for det så er det vanskelig å tenke på noe annet syns nå jeg.



Det første jeg har lyst til å gjøre er å ta bort tapeten og heller ha panel hele veien. Jeg tror det vil gjøre at stua virker større, og dersom vi gjør det samme på kjøkkenet blir det en helhet i rommene tror jeg. Men men, enn så lenge så har vi tapeten.











Kjøpmannsdisken har jeg arvet etter tanta mi. Den har vært grønn med messinghåndtak, men ble malt for noen år siden med antikkhvitt.



Decoupagebilde som jeg har laget. Det ble laget endel bilder rundt juletider. Det er veldig moro, også går det så fort. Neste hobbyprosjekt er å prøve å lage kort. Kjekt å ha ferdige kort til flere anledninger i skuffen.
Skapet er kjøpt billig på Finn og blitt malet av min kjære far. Lille snuppelure prøver å lirke hånden på innsiden av barnesikringen for å komme inn til alle puslespill og spill :)

Både Hannah's lille kurvstol og røykebordet er arvegods. Kurvstolen hadde Mamma da hun var liten og den er så kjekk til lillemor. Lekekomfyren til Hannah er også plassert i stua foreløbig. Tanken er at vi skal lage en kjøkkenkrok til henne på rommet hennes, men enn så lenge er hun så liten at hun trives best med å leke med oss i nærheten.


Det var et lite innblikk i min stue, så håper jeg snart jeg kan vise dere noen bilder av en helt hvit stue med nye gardiner.


Ønsker alle sammen en fin tirsdagskveld. Tirsdag er musikkdag her i huset, så nå skal jeg snart kle på meg og gå til øvelsen.



Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...