Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 15. september 2010

Hannah's förste tann.

Bedre sent enn aldri, og nå er den första tanna på vei. Har sett i noen dager at det har värt hovent der nede, og etterhvert så jeg også hvordan tannkjöttet sprakk opp. Igår så vi tanna for förste gang, og idag når vi skulle spise gröt klirret det i skjea. :)

Jeg får desverre ikke tatt noen bilder, for det er såvidt vi får se selv. Hver gang hun åpner munnen og vi skal se tar hun tunga over. Eller så kniper hun igjen munnen alt hun kan. Litt sta sier du??

Inatt har hun også sovet hele natten uten og våkne for förste gang. Veldig deilig å se at det ikke var noe problem og slutte med ammingen. Hun sov fra 18.45-06.00. Vanligvis sover hun til 07.00, så idag var hun så trött etter gröten at jeg fikk legge henne litt nå 07.45 :)

Siden vi ikke har fått tatt noe bilde av tanna, så legger jeg ved et bilde av Hannah og Sami fra igår kveld istedet.
Der våknet lillemor, så nå skal vi stelle oss og reise på besök til Therese&Kiara.


3 kommentarer:

  1. Er så moro med tenner,de ser plutselig så mye større ut når de er på plass :D
    Kajsa var sent ute med tenner hun også. Var 8 mnd,da kom det 4 stk på ca en uke.

    SvarSlett
  2. Hihi, så moro at du hadde fødeflette igår :D Hehe

    SvarSlett
  3. Hehe. Husker det fra mine egne unger også. De skal jo ikke VISE fram tenna! -Selv om de gladelig biter. :-)

    Så deilig at hun sover gjennom natten! Heldig du er. Min sover ikke hele natten enda. Men jeg jobber med saken. Det er slitsomt å gå uten skikkelig søvn!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...