Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

søndag 26. september 2010

Anbefaling

Det er ikke så veldig mye som skal til for å gjöre meg ordentlig glad. Jeg har lenge leita etter ett skyllemiddel som jeg syns lukter så godt, men jeg har ikke visst hva slags merke det har värt. För jeg ble gravid kjöpte jeg en stor flaske som lukta eple. Når jeg ble gravid klarte jeg ikke å bruke den, fordi jeg syns den lukta så kvalmt, men nå er endelig flaska brukt opp.

På Fredag skulle jeg kjöpe en ny flaske, og gjett om jeg ble overlykkelig når jeg kom hjem og satt over en klesvask. Jeg hadde funnet den som lukter så godt!! Nå har jeg vaska alla plagga i skittentöyskurven, bare for å få lukte den deilige, friske lukta. Har hengt det opp på törkestativet i stua, så nå lukter hele stua sånn.

Slik ser den ut. Softlan Outdoor Fresh.

Imorgen tror jeg jammen jeg skal vaske sengetöyet også. Mmmm...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...