Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 7. september 2010

Det er "möe" nå...

Ja, jeg er ikke så flink til å blogge for tiden. Det skjer så mye annet om dagen, så jeg har rett og slett glemt det litt. Siden vi snart skal flytte har jeg begynt og pakke. Og med pakking kommer kasting, sortering og ROT. Iallefall når jeg pakker. Planen er at Hannah og jeg skal flytte hjem i begynnelsen av Oktober, og at flyttelasset skal gå over flere omganger fram til Sami flytter i slutten av Oktober. Antakelig blir det bare styr om Hannah og jeg er der når det skal bäres ut möbler.

En annen ting som opptar meg om dagen er Hannah. Hun vil ikke spise noe annen mat enn gröt og pupp. Ettersom vektkurven hennes har begynt å dale litt er det viktig at hun får i seg noe annet også, men det er ikke så lett. Det er utrolig frustrende, men heldigvis spiser hun gröt med god apetitt. Vi skal nå slutte og amme, for og se om det kan hjelpe på apetitten hennes. Det var et tips vi fikk fra helsesöster, som sa at det hadde hjulpet mange andre med lignende problem. Så vi krysser fingrene for at det skal hjelpe.

Ellers syns jeg tiden flyr nå. Hannah utvikler seg så raskt og lärer seg nye ting nesten hver dag. Hun sier "mamamamamama", gjemmer seg bak håndkler o.l, drar det vekk og ler, sitter selv og åler bakover.
Her er et bilde av Hannah og Oldefar "Besse" fra i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...