Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 8. september 2010

Bebisbesøk

I formiddag har Hannah og jeg hatt besøk av Kiara og Therese. Kiara er bare noe uker eldre enn Hannah. Therese og jeg traff hverandre når vi gikk gravide, så vi har kjent hverandre et års tid. Vi har spist lunsj og skravla masse. Nå begynner det å bli ordentlig gøy og se babyene sammen, fordi de har oppdaget hverandre. De har mye mer glede av hverandre, og krangler om leker.

Fikk også tatt noen koslige bilder av de to snuppene:Resten av kvelden skal jeg pakke litt til. Det er utrolig mye man samler på seg over noen år, og det er fort gjort og bli sittende og lese gamle dagbøker o.l. Har også hatt en STOR sorteringsjobb med klærne til Hannah. Vi har nemlig vært så heldige og arve kjempemasse flott tøy. Vi har så mye at vi har mistet litt oversikten over hva vi egentlig har. Men nå har jeg brettet alt og sortert i bokser som jeg har merket med størrelse til evt. neste barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...