Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 30. mars 2012

Klart til besøk og skravlings <3

Idag har jeg jo hatt fri, og det er så deilig. Starte dagen med spinning (som jeg ikke fikk gjort idag, har blitt så forkjølet og hoster veldig), handle inn god mat og friske blomster og vaske huset :)

Ikveld får jeg jo også middagsgjester og lillemor skal sove hos Mimmi og Bestepappa. Da har jeg også puslet rundt og dekt bord og pyntet litt mer til påske. Det er noe av det beste jeg vet, å ha gjester. Planlegge serveringen, dekke bord og pynte :)

Ikveld blir bordet slik:







Jeg klarte ikke å bestemme meg for servietter, så da tok jeg begge.
Sami begynte å male bordet før han dro til Rauland, så derfor blir det et halvmalt bord og umalte stoler. Men pytt pytt, blir fint til slutt. Ting har en tendens til å ta litt tid her i huset ;)




Nydelige påskegule tulipaner fra Rema 1000 faktisk. Det er så fint at de har så mye blomster i butikkene nå, også står de så lenge. Da kan man ta seg råd til å pynte litt ekstra til helgen :)

Nå skal jeg ta meg en dusj, og etterhvert hente lillemor i barnehagen. Kveldens meny blir thaimat. Scampi i hvitløk, chili og koriander, kylling i rød curry og sjokoladefondant med vaniljeis og ferske bær til dessert. Håper det blir vellykket og at gjestene blir fornøyde.

Ønsker alle en riktig fin fredagskveld. Den beste kvelden i uka <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...