Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 13. mars 2012

Luksusdag for to husmødre :)

Idag har Hanne og jeg hatt en skikkelig nydelig dag helt i vårt tegn. Og jeg syns den var veldig velfortjent. Vi har klaget over det lange håret som henger der og stort sett blir satt opp i en kjedelig hestehale.
Nå hadde vi bestemt oss for en skikkelig forandring og ordnet en frisørtime til oss sammen. Vi drakk cider og spiste jordbær og skravlet om det ene og det andre.

Her kommer før og etter bilder:



Før med langt og tungt hår.



Etter....lysere hår, kortere og pannelugg.




-Her er Hanne før hestehalen røyk



Her har Hanne fått hestehalen i hånda:)




Se så fin hun ble:) lyse foliestriper og kortere hår :)

Etterpå var vi en tur på Sofies Verden og spiste nydelig lunsj og en tur på Brotorvet og handlet litt smått.

En nydelig takk med beste Hanne og et supert vårvær. Takk for en super dag vennen.

Nå starter konsertuke for meg med øving og rigging til to konserter til helga. Gleder meg masse til det :)

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Fine ble dere begge to!
    Du ble utrolig fin med den luggen :)
    Kledde nye sveisen virkelig godt.

    SvarSlett
  2. Du ble fantastisk super fiiiiin Kristin!!! Grattis med ny sveis! Gleder meg til å se deg live:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...