Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

torsdag 24. mai 2012

Dyreparken.

Går visst fort et par dager mellom innleggene herfra nå, men i dette nydelige været vil man jo ikke sitte inne foran pcen. 

I helgen var vi en tur i Dyreparken i Kristiansand med mine foreldre. Hovedattraksjonen var Kaptein Sabeltann, siden Hannah er helt frelst for Sabeltann. Det begynte allerede ute på parkeringa der de hadde en plakat med Sabeltann på, hun hoppet opp og ned og var i ekstase. Ved inngangen spilte de Sabeltannmusikk og skapte skikkelig stemning. 




Noe av det beste jeg vet i dyreparker er apene. Jeg kunne nok stått i timesvis og se på dem, de er så fascinerende. 
 Vi hadde med ferske rundstykker og pålegg og tok lunchen på en benk rett ved et lite vann med mange fisker. Nydelig tid å være i dyreparken på, det var nok mennesker til at man ikke følte seg alene, men nesten ikke kø noe sted og masse ledige sitteplasser. 


Hannah og Bestepappa ute og går tur. 
Vi var så heldige å få se giraffene mens de var inne, og da fikk vi virkelig se de på nært hold. De var så utrolig store og allikevel så elegante :)

Et annet av dagens høydepunkt for Hannah var nok matingen av geitene. Her prøver hun å gi den ene geitekillingen en stein, men det var den ikke så interessert i. Hun syns det var kjempemoro å mate de store geitene med gress og ville nesten ikke gå derfra. 



Den obligatoriske kanelbolla i Kardemomme By hadde vi selvfølgelig, og de var fantastisk gode. Hannah sleiket av kanelen og sukkeret på sin kanelbolle, og så byttet hun med Mimmi for å få toppen på hennes også. Hehe.. 
Dagens absolutte høydepunkt var å kjøre den Sorte Dame. Hannah sang og kikket med store øyne, og mammaen får klump i halsen. Hun snakker om det fortsatt, hver dag.
Dyreparken er virkelig en fantastisk plass for liten og stor, og vi hadde en kjempefin tur. 


Nå er jeg sliten og trøtt og skal krype opp i sofahjørnet med siste episode av Frustrerte fruer som jeg tok opp igår.
Ha en fin Torsdagskveld alle sammen, imorgen er det helg igjen :)


Klemmer fra meg. 

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Så ut som en heeerlig dag :)
    Gleder meg masse til vi skal dit i juni.
    Nyt fruene! Snufs,leit det er over. . .

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig, ekstra deilig når det er så fint vær og barna er i ekstase :)

    Nyt kvelden med fruene og jeg er så enig med Linn...snufs

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...