Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 1. mai 2012

Årets første..

Eller, årets første er det egentlig ikke, fordi vi grilla en gang i Mars også. Men det er første gangen vi gjør det ordentlig og spiser ute. Jeg har endelig blitt frisk igjen, så nå i ettermiddag har vi vært hos våre beste venner Hanne og Miche og grillet. Det har jo vært et helt fantastisk vær idag, vi har virkelig fått en forsmak på sommeren. 




De fine jentene våre som er så glade i hverandre. Er så glad vi har denne lille familien i livet vårt, vi kommer nok til å ha mange koslige grillkvelder fremover. 

Siden formen min har vært bra idag, har jeg benyttet sjangsen til å male litt på spisestua. Den blir så fin altså. Her får dere en liten sniktitt. 

Har vært en annerledes 1.Mai for meg i år, uten noe korpsmusikk. Jeg pleier jo alltid enten å spille selv, eller å være å høre på om jeg jobber. Men sånn ble det ikke i år. Men uansett er Mai måned her iallefall, og det er så fanastisk å se hvor grønt det blir overalt, lett for meg å si kanskje som ikke har allergi :) 
Denne uken har jeg langfri, bortsett fra et kurs imorgen, men resten av uken skal jeg bruke til å sortere og rydde rundt omkring. Stathelle Skolemusikkorps har loppemarked til Lørdag, og det er jo en ypperlig anleding til å rense opp litt rundt omkring. Foreløbig har jeg en søppelsekk med barneklær, et cd-stativ og et kjøkkenbord :) 

Håper alle har hatt en kjempefin dag i solskinnet, og at dere nyter denne første kvelden i Mai. Tenk for en flott tid vi går i møte nå folkens. 

Klem fra Kristin

1 kommentar:

  1. Høres ut som en deilig 1 mai, ingen ting er bedre enn å kose seg med mennesker man er glad i :)
    Spisestuestolene var jo bare helt nydelig.

    Ha en fortsatt fin kveld og nyt fridager :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...