Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 27. april 2012

Piknik og polkadotter

Nå har Hannahmor snart vært hjemme og kun inne i en uke. Hun har ikke klaget, fordi hun har vært så slapp og for det meste sovet. Det har blitt mye film og mammakos i sofaen, og det er jo veldig koslig da. Er ikke så ofte hun har tid til det i frisk tilstand.  Idag derimot er jeg er hjemme fra jobb og ikke helt i slaget enda,og lillemor som egentlig er frisk, ville ikke i barnehagen sa hu, så da tok vi enda en dag hjemme. 


Så idag fant vi frem litt leker og hadde piknik på stuegulvet. Jeg har kjøpt endel av lekene til Hannah på Mini-Mal som er en liten hobby og gavebutikk her i området. Når hun har fått penger til bursdagen har jeg gjerne kjøpt leker til henne derfra. Jeg liker at hun har litt ordentlige leker som tåler litt, istedetfor at alt er av plast. Også gjør det jo ikke noe at de i tillegg er både nostalgiske og vakre å se på ;)


Lillemor hermer jo det meste jeg gjør, og derfor hardette koppestellet virkelig falt i smak. Hun elsker å dekke bord og servere de lekreste kaker. Alt var i en prikkete koffert med kopper, tallerkner, kaffekanne, duk og servietter. Det er nok en av lekene hun har lekt absolutt mest med. 


Ifjor sommer fikk hun det meste av disse lekene, og da var hun bare 1 1/2 år og puttet derfor det meste i munnen. Derfor gjemte vi pynten på denne kaka, og den fant jeg frem igjen nå. Det var jo veldig moro å pynte sin egen kake, og det er fortsatt det hun holder på med nå 1 time senere. 



Drømmen min er en lekestue på tomta som kan innredes i rødt og hvitt. Det råder bare litt uenigheter i huset, da mannen heller vil ha en større redskapsbod. Jeg syns nå lekestue er mye mer fornuftig ;)




Etter en hel uke med sykdom er det visst blitt helga. Her har det verken blitt kjøpt inn friske blomster eller blitt tatt fredagsvasken, men det blir vel helg allikevel. Får ta meg en runde med støvsugeren senere i ettermiddag, så jeg får bukt med de verste kaninene iallefall. Og vaskerommet er et kapittel for seg, det blir en del klesvask og klesbretting etter en uke med omgangssyke. PUH. Men, det går vel ikke ifra meg. 


Ønsker alle sammen en fin fredag, nyt den beste dagen i uken. 
Klem fra Kristin

1 kommentar:

  1. Såååå herlig :)
    Mye lekkert på mini-mal ja.
    Godt dere koser dere inne jenter.
    Håper Hanna snart er i hundre prosent form igjen :)
    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...