Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 20. april 2012

Den beste dagen i uken

Da var fredagen kommet, ukene går så fort. Allikevel er det kjempedeilig når fredagen kommer. Enda bedre blir den når man er hjemme på formiddagen syns jeg, jeg skal riktignok på jobb ikveld pga bytte av vakt, men jeg har fri resten av helgen. 

Dagen startet veldig rolig. Når jeg har fri leverer jeg Hannah senere i barnehagen, og vi koser oss med frokost foran barne-tv. En kjempekoslig stund. 
 Karius og Baktus har blitt det store her hjemme om dagen, og det er virkelig ikke meg imot. Jeg kan den jo utenat fra jeg så den når jeg var liten. Lillemor vet å kose seg, og da skal man ha teppe over seg i sofakroken. Skjønner ikke hvem hun har det fra ;)
 Jeg hadde store planer om alt jeg skulle rekke før jobb idag, men som vanlig så går tiden så altfor fort. Jeg rakk iallefall en tur på spinning og en runde med støvsugeren. Det får holde for idag. Jeg var også en tur på butikken for å handle litt småting, og hadde håpet at jeg skulle få med meg noen roser hjem, men det hadde de ikke fått inn idag. Da fikk det bli en lilla Krysantemum istedet. Pynter fint opp den også. 


 Denne søte lille ildtoppen ble med hjem igår. Den har fått plass i den ene telysholderen på lysfatet mitt. 

Nå skal jeg kose meg med dette her en liten time før det er tid for å gå til jobb. Må riktignok rekkes opp det jeg har begynt på nå...noe blir galt og jeg finner ikke ut hva det er. 

Ønsker dere alle en riktig god helg, og tusen takk for at dere titter inn hos meg. 

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...