Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

lørdag 14. april 2012

Endelig helg.

Da var endelig helgen kommet. En helg uten de helt store planene, annet enn familiekos og forsøke å få gjort litt her hjemme. Da vi kjøpt huset for snart et år siden ble vi helt forelsket i det, og fikk den rette kriblingen i magen med en gang vi kom inn på visningen. Og dermed er det mye man kanskje ikke så, eller ikke ville se. Huset vårt er fint, men det er endel som er slitt og stort sett noe å gjøre i hvert rom. Men sånn er det vel når man har hus. Vi ønsker å gjøre om endel med kjøkkenet, og rive en vegg mellom stua og kjøkkenet, bytte baderomsinnredninger på begge badene og male/tapetsere litt her og der. Men vi får ta en ting om gangen, selv om det kribler i fingrene stort sett daglig......


Igår hadde vi besøk av noen av våre bestevenner, og også deres datter som er Hannah's bestevenninne. De to er som erteris og nusser og koser med hverandre. Siden mennene våre er fra Sverige begge to laget jeg istand svensk pizzaaften. Svensk pizza har tynnere bunn enn den i Norge, og ligner mer på italiensk. Vi koste oss masse med flere forskjellige pizzatyper. Og omsider sovnet de to små også. Det er spennende med overnattingsbesøk av bestevenninna, og det var litt vanskelig å komme til ro.




Bildene er fra borddekkingen igår. Alt er kjøpt på Hegges blomster i Langesund. De nydelige små rosene ropte omtrent på meg der de stod på utsiden. Var egentlig på utgikk etter noen lyserosa blomster, men det fant jeg ikke, så da fikk det bli nye servietter og lys også. Kanskje ikke den mest kreative borddekningen, men syns det ble et vårlig bord. Å dekke bord og planlegge besøk/fest er noe av det beste jeg vet, og jeg har alltid vært glad i det. At mannen noen ganger syns jeg overdriver og gjør litt mye ut av ting, så får jeg heller stå ut med noen oppgitte sukk. Man lever bare en gang, og det finnes alltid en anledning til å dekke et fint bord og be noen gjester.


Idag har vi vært en tur nede i Langesund for å se på et marked som var der, men der var det bare 4 boder, så vi tok heller en tur på kafe.



Ønsker dere alle en kjempefin Lørdag i det fine vårværet.


Klem fra Kristin

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...