Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 20. oktober 2010

Litt handling til jul..

Etter inspirasjon fra den superflotte bloggen Silje-sin, har jeg vært på jakt etter lignende julegardin eller stoff. Jeg syns det var så koslig og litt gammeldags og gjorde seg godt som julegardiner. Igår var jeg på Brotorvet med min farmor som er en rev på å finne gode (og mindre gode) ting til på tilbud. Inne på Kid sier hun: "Borte på det bordet er det 70% på alt". Jeg later som jeg er interessert og går bort og kikker. Og jammen finner jeg en duk i det samme stoffet, til 52,50kr! Gjett om jeg ble glad. Kjøpte med meg en og tenkte jeg skulle bruke den som duk til spisestuebordet. Vel hjemme kom jeg på at kanskje jeg kunne fått farmor til å hjelpe meg og sy gardiner også, så jeg skynda meg ned og fikk kjøpt den siste de hadde igjen. Så nå har jeg fått meg både julegardiner og juleduk for den nette sum av 105 kr, jeg er fornøyd :)

Idag er Pappa og bestefaren min i Stockholm og henter det første flyttelasset, så nå har vi snart flyttet offisielt. Jeg gleder meg veldig til å komme på plass i huset, selv om vi bare skal leie. Har masse planer om hvordan det skal bli, så får vi se om alt blir som jeg har tenkt. Eneste som er sikkert er at alle vegger skal bli lyse.

Det ble igrunn et innlegg om ingenting, men sånn er det nå noen dager :)

Håper alle har en fin Onsdagskveld. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...