Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

søndag 17. oktober 2010

Høstferie

Har vært dårlig med blogging den siste uken. Først flyttet vi hjem til Norge igjen, så har vi vært i 70 års dag til Morfar også har Hannah og jeg vært en tur på fjellet med kusina mi og barna hennes.

Vi hadde noen fine dager på fjellet. Hytta er Tante sin, og det er som å gå rett inn i et interiørblad. Hun har det så flott, og sengene stod ferdig oppredde når vi kom. Med store deilige puter og dundyner kosa jeg meg iallefall. Hannah har begynt å stå opp kjempetidlig nå, og første morgenen våknet hun faktisk 04.45 (!). Men så roet hun seg litt neste dag og sov til 06.00 de andre dagene. Tidlig det også, men man får iallefall med seg soloppgangen, og den var flott :).
Vi har kost oss masse med flott vær, masse håndarbeid, tegnefilmer, god mat og sjokolade. :) Ungene koste seg også masse sammen, og Hannah syns det var helt topp med full oppmerksomhet og underholdning.
Morgenstund med høytlesning og tegnefilm.

Denne uka har startet heller dårlig. Bilen er punktert og ingen av mannfolka i huset er hjemme. Pappa er i Praha, lillebror er på skole og jobb og Sami er fortsatt i Stockholm og jobber. Er ikke noe som er så irriterende som når noe skjer med bilen, på det området er jeg helt grønn og klarer svært lite uten hjelp.
Men først tror jeg at jeg begynner dagen med litt håndarbeid mens Hannah sover sin første lur.

Håper alle får en kjempefin Mandag.

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en herlig hyttetur :) Søte bilder!

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin hytte! Hannah er så pen bebis atte :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...