Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 5. oktober 2010

Hva Hannah ønsker seg til jul..

Vi var en tur i byen på Lørdag og gikk tur. Da gikk vi innom det kjempefine og dyyre kjøpesenteret NK. Jeg ville inn og kikke litt på alt det dyre og fine jeg ikke har råd til. Vi gikk også innom den stor lekebutikken de har der, og der fant Hannah seg en venn.
Det er mye snakk om kjønnsnøytrale leker for tiden, og jeg skal ikke tvinge på Hannah dukker om hun ikke er interessert, men jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg syns det hadde vært veldig koslig om hun syns det er moro.

2 kommentarer:

  1. Så koselig :)
    Den må hun få til jul.. hehe
    så ut som hun likte den godt:)

    Trine
    www.kjolberg.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Thnå, så koselig!!! :) Thea er også sykt opptatt av dukker! "bebi"

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...