Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 5. oktober 2010

8-måneders kontroll og pakkekaos.

Idag har vi vært på 8-måneders kontroll. Sist vi var der hadde ikke Hannah gått opp nesten noe, så jeg var ganske spent på hvordan det skulle gå idag. Hun vil ikke ha noe særlig middagsmat, og lever mest på grøt for tiden. Jeg har hatt en "dæsj" olje og fruktpure i grøten for at hun skal få i seg litt mer fett.

Idag hadde hun gått opp akkurat så mye som hun skulle, og det gleder et mammahjerte. Jeg var ganske stresset etter sist kontroll, men nå kan jeg iallefall slappe litt av på det området. Helsesøster kontrollerte hørsel, øyne og griperefleks og alt var i den skjønneste orden.
I helgen reiste Hannah seg opp på alle 4 i sofaen og står klar i "krabbeposisjon". Det syns jeg var så fryktelig moro at Hannah ble redd og begynte å gråte over min begeistring. Nå blir det spennende og se om hun begynne å krabbe eller reiser seg opp og går med engang.

Det blir så som så med blogging om dagen, men nå står vi midt oppe i flytting her. Dagene ser igrunn veldig like ut her med masse pakking. På fredag reiser vi hjem for min Morfars bursdag, og da blir Hannah og jeg igjen i Norge. Så derfor burde det meste være ferdig pakket til det, og det er fortsatt endel igjen. PUH...Men det skal bli godt når vi blir ferdige og kommer på plass i vårt nye hjem.

Legger ved et bilde som vi tok av Hannah før helgen, jeg syns det var så nydelig.

2 kommentarer:

  1. Så godt hun har lagt på seg igjen :D Ikke moro å bekymre seg for slikt! Skjønner du ble letta da ja. Kajsa har alltid liggi under på vekta.
    Så herlige bilder av jenta di,hun er så fin :)

    SvarSlett
  2. Æsj, denne vekten...min gutt er stor, han. Huseieren spør om vi ikke skal slanke han snart, hver gang han kommer innom. :-S Det er selvsagt ikke aktuelt. Han er stor og tung, men han er ikke fet. Heldigvis har jeg en som er innmari glad i mat, jeg da. Det er nesten så det bikker andre veien. Han kan faktisk spise til han spyr!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...