Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 11. juni 2010

Bröllopsyra


Det skal jo väre kongebryllup i Sverige i år. Og jeg er jo royalist, som de som kjenner meg godt vet allerede. Jeg elsker de kongelige og satt klistret foran skjermen når Kronprinsesse Mette-Marit og Kronprins Haakon giftet seg i 2001, og jeg har store planer om å gjöre det samme i år. Men når til og med jeg da syns det blir litt i overkant mye snakk om bryllupet, må vel alle andre bli temmelig lei.

For å vise dere hvor ille det er skal jeg vise dere hva som går på TV ikveld:
TV3 har "bröllöpsweekend" denne helgen og viser romantiske filmer hele helgen og ikveld viser de "The wedding planner".
TV4 har "Bröllöpsstudion" HVER kveld kl 19.30 hvor de diskuterer ALT om bryllupet, og dette skal de ha hver dag frem til 19.Juni.
TV4+ viser kl 18.05 programmet "Bröllöpsform", kl.19.00 filmen "Prinsen och jag" og kl.21.00 "Bröllöpsbonanza".

I tillegg til alt dette er de på framsiden av Aftonbladet og Expressen hver dag. De har fått sin egen bryllupskake i frysedisken, bryllupsmazariner, bryllupscider, bryllupskonfekt, bryllupsbodylotion, bryllupsdusjsåpe, bryllupssjokolade, frimerker, et eget blad, service, duker, kakefat, paraply, postkort og masse mer. Det verste er at jeg overdriver ikke engang. I alle butikker i byen er det et eller annet produkt med bilde av Victoria og Daniel.

Lurer på hva Daniel tenker midt oppi alt dette, han må vel angre seg bitte litt?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...