Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

torsdag 10. juni 2010

Besteforeldre og markblomster.

I tre koslige dager har mamma og pappa vært her på besøk. De kom på Mandag kveld og reiste idag tidlig. Det er alltid så koslig når de er på besøk, og ekstra koslig er det jo nå som Hannah har kommet til verden. Vi har vært en tur i byen, en tur på kjøpesenter, spist lunch ute og kost oss sammen hjemme på kvelden.

Hannahs absolutte favoritt er Bestepappa (navnet er valgt av han selv). Jeg vet ikke hvem som koser seg mest når de to er sammen. Pappa har verdens største tålmodighet og det er nok en stor grunn til at Hannah roer seg så hos han.

Det hadde vært veldig godt og ha foreldrene sine litt nærmere. Det merkes ekstra godt når vi er sammen flere dager og nå etter at jeg fikk barn. Det er veldig godt med litt avlastning iblant. Jeg har gjennom hele oppveksten hatt alle mine 4 besteforeldre i nærheten, så jeg vet selv hvor viktig det er. Blir godt når vi etterhvert flytter til Norge og Hannah kan være mye sammen med besteforeldrene sine.
Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra disse dagene, siden jeg har vært litt dårlig med oppdatering.

Hannah og Bestepappa på t-banen.
Mormor gir Hannah grøt.
Etter et lite uhell i bleia, måtte Hannah en liten tur i dusjen. Da var det greit med mange hender som kunne hjelpe til.Sofakos i favorittarmkroken.

Idag har det vært kjempefint vær her, så Hannah og jeg har vært ute og kost oss i solen med 2 trilleturer. Langs veien var det masse markblomster, så jeg plukket meg en bukett og det ble så fint. Fant lilla syriner som er min favoritt, hundekjeks og rapsblomster. Endelig fikk jeg brukt melkespannet jeg kjøpte på Loppis ifjor sommer også. Riktig så fint om jeg får si det selv.


1 kommentar:

  1. Koselig Kristin. Tenker mamma og pappa ser fram til å få dere hjem etterhvert. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...