Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 3. august 2010

Höststemning..

Nå etter at Sami begynte og jobbe igjen og hverdagen har begynt, har jeg fått en skikkelig höstfölelse. Väret i Stockholm er ikke akkurat noe og skryte av om dagen, med 15-16 varmegrader, så nå syns jeg hösten kan begynne.

Jeg elsker hösten og tiden vi har foran oss. Jeg liker sommeren også, men det er noe spesielt med hösten. Mörke og kjölige kvelder som man kan tenne stearinlys og hoppe i kosedressen med masse bra på tv. Sesongspremierer på min favorittserie "Greys Anatomy" f.eks. Det er ikke mye som er kosligere enn en ordentlig höststorm, når man kan sitte med kosedress, stearinlys og en bra film i sofaen.

Hösten kan også väre kjempefin på dagtid, med litt kjöligere drag i lufta og alle de flotte fargene ute. Det kommer også masse fine klär på hösten som f.eks luer, jakker, skjerf og stövletter. Jeg ELSKER det.
Jeg er også et julemenneske, og pleier å begynne juleforbredelsene ganske tidlig. Planlegger julegavene lenge, og lager også endel av de selv. De förste julebladene pleier å komme ut i butikken i Oktober, galskap sier noen, men lykke for meg.

Om alt blir som vi vil, skjer det også noe annet spennende i löpet av hösten, men det får jeg ha som en liten hemmelighet så lenge. For min del kan hösten begynne når som helst:)
Bilde er lånt fra google.se

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...