Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

mandag 4. juni 2012

Travle dager..

Nå den siste uken og forsåvidt i uken som kommer er det travelt her i huset. Mye jobbing, og mye som skjer på kveldstid. Men så går det sakte men sikkert mot ferie, så da skal man vel holde ut. 
Jeg har hatt jobbehelg i helgen og vært på jobb idag også. Ellers i helgen har vi vært på Shantyfestival i Langesund og i barnebursdag til fineste Alida. Hannah har storkost seg begge stedene, men spesielt i barnebursdag hos bestevenninna si. 

Jeg kjøpte den søteste kjolen til lillemor på Barn&Utstyr forrige uke. Jeg hadde kikket på den en stund, men lillemor har jo mange kjoler, så hun trengte den egentlig ikke. Men den er så søt, så skal nok få brukt den masse :) Hannah er iallefall veldig stolt av den nye kjolen sin, moro når de søte små syns det er stas å pynte seg. 




 På vei hjem fra Shantyfestivalen plukket jeg noen syriner. De lukter jo så nydelig. Jeg hadde ikke noen vase som passet, men jeg fant frem et av Norgesglassene jeg fikk av farmo. Pyntet med en blonde, og vips så ble det ganske koslig. 



Nå skal jeg legge lillemor som er stuptrøtt. Ikveld får jeg faktisk besøk av Silje. Vi har blitt kjent via Wordfeud (kremt....) og skal ha en liten bakekveld. Marengs og russiske wienerbrød står på planen for ikveld. Gleder meg, det blir nok veldig koslig. 

Håper alle har hatt en fin mandag og nyter den første kvelden i uka. 

Klemmer fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...