Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

søndag 13. mai 2012

Nok en helg er over..

Jeg har jo som sagt hatt jobbehelg, og den har gått utrolig fort. Jeg liker jobben min veldig godt, så det gjør det hakket bedre å gå på jobb en lørdag kveld og søndag formiddag. :)
På vei hjem fra jobb idag var jeg en tur innom Hegges blomster i Langesund, og der ble jeg ikke like skuffet som Plantasjen på fredag. Der var det et veldig godt utvalg, og jeg kunne nok svidd av mye penger der inne. Men jeg var flink, og kjøpte kun det jeg skulle ha. 

Vel hjemme fikk jeg gjort litt som jeg har tenkt på lenge, sånn som å støvsuge i og under sofaen. Da var jo Hannah der med en gang, hun vil nemlig alltid hjelpe til. Det tar litt lenger tid, men det er jo så koslig. Og da er hun så fornøyd. Det dukket ikke overraskende opp litt rart under sofaen, som puslespillbiter og duploklosser, og da fikk hun fullt opp med å sortere :)


 Hun er et skikkelig husmoremne den lille frøkna der :) Her vasker hun bort fettflekker fra verandadøra. 




Det var denne jeg skulle kjøpe på Hegges idag. Jeg har hatt en stående her i vinduet, men den hadde jeg rett og slett glemt et par dager, og den var dermed blitt rimelig tørr og svidd i sola. Ups...der avslørte jeg visst hvor grønne fingre jeg har.... ;)


Nå ønsker jeg man kunne legge ut bilder med lukt, for noen av liljene jeg kjøpte på fredag har nemlig åpnet seg. De lukter helt fantastisk godt i hele stua. Hverdagslykke på sitt beste. Nå har mannen nok en gang disket opp med en av sine paraderetter, nemlig thaikylling med ris og sataysaus. Nyyydelig. Så nå legger jeg beina høyt resten av kvelden. 

Ha en kjempefin søndag du som titter innom meg. 

Klemmer fra Kristin.  

1 kommentar:

  1. Nydelige blomster og jeg tipper dere får en deilig kveld :)
    Nyt den :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...