Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 15. mai 2012

Hekleklubbkveld.

Igår var det igjen tid for klubbkveld og min tur til å være vertinne. Vi har ikke vært så flinke til å planlegge, så nå var det lenge siden vi hadde klubb sist. Men så koslig som vi har det, så planla vi like så godt de to neste kveldene også. :)

Jeg hadde fri igår og brukte hele dagen til å ordne og vaske her hjemme. Nydelig er det når det er gjort og det lukter rent i hele huset. Bordet dekket jeg etter jeg var ferdig med rengjøringen, som en liten belønning ;) 
Siden jeg hadde peoner på bordet passet det jo fint å dekke et rosa bord med de fine peonserviettene mine. 



Vi fikk riktignok ikke heklet så mye denne kvelden, men tida går så fryktelig fort. Vi koste oss iallefall masse. Til mat lagde jeg quesadillas med guacemole, rømme og salsa til. Det var så godt at jeg glemte helt å ta bilde av det ;) 
Til dessert børstet jeg støvet av det belgiske vaffeljernet mitt og serverte de med vaniljeis og jordbær. 


Idag har jeg også hatt fri, og det var ganske godt siden klokka ble litt mye før jeg fant senga igår kveld. Jeg har begynt så smått på 17-mai forberedelsene og begynte med å bake sukkerbrød. Tidligere når jeg har laget marsipankake har jeg kjøpt ferdige og bare fylt den, men i år ville jeg prøve å laget eget. Det smaker jo så mye bedre. 
Jeg fikk en oppskrift av mamma etter mormor, og resultatet ble jo helt topp. Derfor et lite skrytebilde, så kommer fortsettelsen imorgen når den er fylt og pyntet :) 

Imorgen er det 17-mai tog med barnehagen, og det skal vi være med på selv om Hannah egentlig har fridag imorgen. Så skal skjorter og flagg strykes, marsipankaken gjøres ferdig og det siste handles inn før kveldsvakt. Blir en hektisk, men morsom dag. 

Ønsker dere en fin kveld og lykke til med alle 17-Mai forberedelsene. 

Klemmer fra Kristin. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...