Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

søndag 26. september 2010

Takknemlig.

Noen ganger, og egentlig altfor sjelden, kommer det over meg hvor utrolig heldig jeg er. Om jeg tenker noen år tilbake i tiden, så er alt jeg önsket meg en god kjæreste og min egen familie. Jeg drømte om den dagen jeg skulle ha ring på fingeren, være gravid, gå gjennom en fødsel på godt og vondt, gå turer med min egen barnevogn og å ha mitt egne hjem.

I helgen har jeg vært så utrolig glad og fornøyd, og tenkte over at nå har jeg faktisk alt jeg noen sinne kunne drømme om, og litt til. Så klart finnes det alltid noe mer man kan ønske seg, men mye vil ha mer som det heter. Noen ganger må man bare tenke over hvor utrolig heldig man er, og alt man hittil i livet har oppnådd.

Jeg har først og fremst fått verdens fineste lille datter. Hun er så utrolig god om dagen. Begynner å kommunisere med oss og er med på alt vi gjør. Hun begynner å gynge så fort hun hører musikk eller jeg synger for henne. Hyler av glede når vi herjer med henne og titter rundt seg for å se om alle ser hvor moro hun har det. Hun sover hele natten, bortsett fra noen oppvåkninger. Da holder det at vi legger dyna rundt henne igjne, så sovner hun. Jeg elsker dette lille mennesket mer enn jeg trodde var mulig. Jeg har jo hørt alle mødre si hvor fantastisk det er å bli mamma, men at man kan være så sprekkferdig stolt som man er trodde jeg ikke gikk ann.Jeg er forlovet med min fine Sami. Han er så utrolig tålmodig, snill og morsom. Vi ler masse sammen og kan prate om alt. Han er en kjempegod far, og jeg vet at han bare kommer mer og mer på banen nå som Hannah blir eldre. I begynnelsen var det litt vanskelig å finne sin plass og vite hva han kunne hjelpe til med, men nå er han minst like populær hos den lille frøkna som meg. Han er en handyman, noe jeg alltid har ønsket meg. Han er en ordentlig mann, på godt og vondt. Hehe. Men det er iallefall ingen tvil om at det er han jeg vil dele livet mitt med <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjW_oJIlwq1EUf17H8vEDy7cShcp4ivb_e0hhwWFjLI11YkSirpJwk6uG9oRD5Gb7RP13XR02sWCLIcdVj8gcg2tzQQl-i9wZoguXsKG2mzisHJX3QH8P-Pmm7ig-IsJ21ETYntGhlfVroG/s1600/IMG_1800.JPG">Her er et gammelt bilde av oss, før vi skulle i bryllup til kusina mi Tone Gry. Vi var barnevakter for lille Susanne før vielsen.

Sist, men ikke minst har jeg en utrolig flott familie. De stiller alltid opp for oss, og gjør alt de kan for å hjelpe til. Jeg er så heldig at 3 av mine besteforeldre fortsatt er i live og ikke minst utrolig spreke. De har jeg masse glede av, og jeg er så glad at de har fått oppleve å møte Hannah. Det er slettes ikke en selvfølge at ens barn skal få oppleve sine oldeforeldre. Hannah har til og med oldefedre som legger seg ned på gulvet og leker med henne.Jeg har utrolig snille og gode foreldre. De gjør alt de kan for at vi skal ha det bra. De elsker Hannah over alt på jord, og jeg vet at Hannah kommer til å få masse glede av de framover. Jeg har en Mamma jeg kan prata om alt med, og det vet jeg ikke er en selvfølge. Jeg har en Pappa som er verdens mest tålmodige mann. Noen ganger blir det litt for mye av det gode, men det er nok mest fordi jeg er veldig utålmodig :).

Lillebroren min får igrunn altfor lite skryt, men jeg vet han leser bloggen min, så han får lese det her. Den gutten har virkelig ambisjoner og får til det han vil. Han går på ingeniør innen gass og energi(trooooor jeg?! eller noe lignende iallefall). Han får toppkarakterer og satser på å bli sivilingeniør og det klarer han helt sikkert om jeg kjenner han rett.
Han er en racer på trombone og har blitt leid inn av andre korps i Grenlandsområdet. Han har flere tillitsverv i styrene i korpsene han er med i, og er kjempeflink.
Og ikke minst, han er verdens mest tålmodige når det kommer til å hjelpe meg med PC og ting jeg ikke har peiling på.Familien min er ikke så stor, og jeg har derfor bare et søskenbarn. Men hva gjør vel det, når det ene søskenbarnet man har er verdens beste og har med årene blitt en av mine beste venninner. Vi deler mange av de samme interessene. Hun har verdens flotteste barn som jeg er kjempeglad i, og er også fadder til Hannah. Nå blir vi også naboer, og det kommer nok ikke til å være synd på oss der borte i skogen om jeg kjenner oss rett. Vi vet å kose oss.
Det er veldig lett at man hele tiden fokuserer på alt man ønsker seg og alt man ikke har. Men jeg skal bli flinkere til å minne meg selv på alt jeg har, og alt jeg har oppnådd. Jeg er utrolig fornøyd og føler meg så utrolig heldig som har det så bra. Nå har jeg virkelig alt jeg har drømt om.




2 kommentarer:

  1. Dette var flott lesning Kristin :)
    Tidligere skrevet ett slikt innlegg selv.
    Er så sant,vi har så mye FLOTT i livet vårt vi sette pris på mens vi har det :) Vi er heldige!

    SvarSlett
  2. SÅ koselig innlegg! Og en koselig blogg. Velkommen til grenlands bloggere. Hehe.. :)

    Helene

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...