Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 28. september 2010

Shopping og juleforberedelser.

Idag har Hannah og jeg vært på en aldri så liten shoppingrunde. Det begynner å bli kaldt ute, så Hannah trengte litt vinterklær. Vi har jo vært så heldig at vi har arvet masse vanlige klær, så det er veldig sjelden vi trenger å handle klær till henne og det er vi så takknemlige for. Spesielt siden klærne er så godt ivaretatt at de er som nye.

Som jeg har nevnt tidligere er jeg veldig glad i Lindex sitt babytøy, så utedressen ble derfra. Kjøpte den i størrelse 74. Når vi kom hjem sier Sami: "den der er altfor stor". Etter å ha prøvd den på tror jeg at jeg må bytte den til størrelse 80, den ble så trang i 74 og hun vokser jo også iløpet av vinteren. Kjøpte også matchende votter, så nå kan kulda bare komme.

Har også så smått begynt å tenke på julegavene, innpakning og julekort. Elsker å pusle med sånt, så da gjelder det å være ute i god tid. Var en tur innom Panduro, og der hadde de begynt å henge opp juleting, så når jeg skal dit igjen på Fredag med ei venninna har nok det meste kommet opp. Gleder meg!

Nå er Hannah nybadet og lagt i senga, jeg har vasket leiligheten og tent stearinlys som vanlig. Nå skal jeg sette meg med beina høyt, spise brødskive med avokade og se på Lost.

Får forresten ikke lasta opp bilder. Kommer bare opp en lang http adresse. Er det noen bloggkyndige som vet hvorfor???

1 kommentar:

  1. Blir fort kaldt nå ja! Kommer faktiisk frostrøyk ut av munnen ;)
    Hmm,den koden kommer vel pga det står på rediger html istedenfor skriv når du lager ett nytt innlegg?
    Det forandrer du på høyre hjørnet av innlegg boksen :) Bare trykk innpå skriv.
    Om det er grunnen da ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...