Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

tirsdag 27. mars 2012

Historien om Dilla.

For snart et år siden var vi på tur med barnehagen som Hannah gikk i før vi flytta. Vi var i "Den lille dyrehagen" på Gjerstad. En kjempekoslig liten og intim dyrehage. Hannah var bare 1 1/2 år den gangen, så hun hadde kanskje ikke så veldig stor glede av det. Men det var en veldig koslig dag.
Hannah har aldri vært noe særlig opptatt av bamsene sine. Hun har mange, men de sitter mest til pynt. Hun har en grønn kosefille, som er min gamle singlet, og den har hun hatt fra hun var ca 4 måneder. Men på denne turen kjøpte jeg en liten grønn krokodille til henne, for å ha et minne fra turen. Hun elsket den fra første stund og den har vært en følgesvenn siden. Det har liksom blitt Hannah og de to grønne tingene:)




Den har vært god å ha når man er syk og må sove litt....




Jeg syns det har vært så koslig at hun har hatt lille "Dilla" som hun kaller den.



Og den er med og leker...

Men så skjedde jo det som så fort kan skje. Den ble borte....
Vi hadde vært ute og gått tur til foreldresamtale i barnehagen, og på vei hjem var den borte. Den var ikke i barnehagen som jeg håpet, og jeg endevendte vogna.
Jeg tok også en kjøretur langs veien i hadde gått, men "Dilla" hadde nok blitt funnet av noen skolebarn.

Jeg var nok kanskje den som ble mest lei meg, men Hannah gikk rundt og leita og sa :"Dilla borte, Dilla kommer snart". Det tok litt tid før hun sovnet en kvelden. På Torsdagen tok jeg en telefon til "Den lille dyrehagen" og spurte om de kunne sende meg en by en med en giro så jeg slapp å kjøre helt ned. Og snille som de var fikk vi den gratis, og idag kom den i posten :))






Gjett om frøkna ble glad. Nå har Dilla fått både nusser og koser og snart skal den bli med i senga igjen. Og gjett om vi skal passe godt på den <3

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Oj,så heldige dere var da :D Husker da Kajsa mista kosen sin da hun var to,hun sov ikke ordentlig på en uke :(

    SvarSlett
  2. Så skjønn hu er :) Og for en service av Den lille dyrehagen! Bra folk :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...