Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 26. mai 2010

Jeg skjemmes......

Ja, jeg burde skamme meg. Nå har jeg värt altfor dårlig med bloggingen i det siste. Ble ikke til at jeg fikk blogget når jeg var i Norge, og etter jeg kom tilbake har jeg liksom ikke kommet igang igjen, men bedre sent enn aldri :)

Vi har hatt det kjempebra hjemme i Bamble. Vi har värt masse sammen med familien, mine fine venner og feiret 17 Mai. Det er så deilig å väre hjemme, når jeg kan bare kan ta Hannah i vogna og gå dit jeg vil.

Her er Therese, Katrine, Hannah og jeg i Brevik og spiser is.

Vi arvet også kjempemasse klär når vi var hjemme. Det er så kjekt når man arver litt, også er det jo moro for de som gir det bort og vite at noen bruker det. Så nå om dagen må jeg sortere masse babytöy for å få plass. Lille Hannah har så mye klär nå at jeg tror jeg må bytte på henne flere ganger om dagen om vi skal få brukt alt.

Idag har vi värt på 4-måneders kontroll. Hannah veier nå 6320 g og det betyr at hun har gått opp 800 g siden 3 måneders kontrollen. Så da er det bare og fortsette ammingen et par måneder til. Vi har begynt med litt smaksporsjoner nå, men hvor mye hun får i seg er ikke godt og si. Hun grösser, brekker seg og smiler om hverandre av alle de rare puréene.

Det her ble et merkelig innlegg om alt og ingenting, men nå skal jeg väre flinkere til å oppdatere litt oftere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...