Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

torsdag 24. november 2011

vennskap.


Å få venner i voksen alder er ikke det enkleste. Noen venner har man fra barnsben og de kommer alltid til å finnes i ens liv. Jeg har noen slike venninner og de er gull verdt. De kjenner meg ut og inn og det er utrolig godt å vite. Andre treffer man i ulike sammenhenger i løpet av livet. Noen forsvinner fort ut igjen, mens andre setter spor.
Noen ganske, ganske få får man full klaff med fra første treff.
Og en sånn venninne har jeg fått nå.

Hanne har jeg alltid visst hvem var. Hun gikk året under meg på skolen i Langesund, og jeg gikk på Stathelle. Vi har også noen felles venner og bekjente, men vi har aldri vært noe sammen. For noen uker siden fikk vi kontakt. Og vi er så like at det er morsomt. Vi har helt like hobbyer og interesser. Begge er "husmødre" som liker å stelle hjemme med familiene våre. Vi liker baking og håndarbeid og begge elsker jul.
Hanne har en datter som er født juni 2010 og Hannah er født januar 2010. Vi har begge menn som er fra Sverige og har bodd store deler av livet sitt i Stockholm begge to.

Jeg er så glad for at jeg ble kjent med denne nydelige jenta, og vi har kalenderen fyllt opp for lang tid fremover med alt vi skal gjøre sammen og

med familiene våre.

Vi gleder oss både store og små masse til tiden fremover med denne skjønne familien.

Første punkt er nissetog i Langesund til lørdag. :)

1 kommentar:

  1. åååh! Kunne ikke sagt det bedre selv vennen:) Kjempe glad for å ha blitt kjent med dere, og gleder oss til alla avtalene våre.. hehe:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...