Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 25. november 2011

Klart til 1.advent.

Nå begynner det å bli klart her. Idag har jeg fått vasket vinduer og det ene badet, og det er nok noe av det verste jeg gjør. Men godt når det overstått :)

Jeg har kjøpt svibler på Prix for en stund siden og delte de hver for seg. Så har jeg plassert de i forskjellige glass og skåler med mose i. Så nå pynter de opp litt overalt.



Adventsstaken ble enkel i år, men det enkleste er ofte det beste :) Hvite kubbelys fra Ikea, tall fra Nille og en rød sløyfe. Som jeg sa tidligere hopper jeg galant over det lilla, for meg er julen rød og hvit :)

Nå håper jeg igrunn bare på litt lavere temperaturer, så vi kan fyre i peisen også. Nå varmer det nemlig mer enn nok med alle telys og lys rundt omkring i stua.
Nå nærmer det seg leggetid for lillemor, så da blir det sofaen, tv og juleblader resten av kvelden.

Håper alle får en fin fredagskveld. :)

2 kommentarer:

  1. Så fint det "lysfatet" på bordet var!
    -og adventstaken også...
    Som du sier, det enkle er ofte det beste.

    SvarSlett
  2. Takk for det, det var koslig å høre :)
    Lysfatet har jeg fremme hele året, men nå har pyntet blitt bytta ut med en svibel jeg har planta om og noen nisser ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...