Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 23. november 2011

Nå er det jul igjen.



Folk som kjenner meg blir ikke sjokkert når jeg sier at jeg er over gjennomsnittet glad i julen. Jeg begynner planleggingen i Oktober og pynter så fort jeg får sjangsen. Derfor har jeg nå begynt pyntingen, eller jeg er vel nesten ferdig. hehe.

Jeg er av den typen som liker best julen FØR julaften o

g plukker heller pynten fort ned igjen over nyttår. Derfor hopper jeg over det lilla og pynter hele huset rødt med en gang.

Her er en av de juletingene jeg har som betyr mest for meg. Dette er julehuset som min oldemor alltid hadde fremme til jul. Jeg var fascinert av dette julehuset hver gang jeg var på besøk og etterhvert ble det min oppgave å pynte det hver jul. Siden jul er tradisjoner er jeg opptatt av slike ting som har litt sjel og historier bak seg.
Foreløbig råder det fullstendig kaos her som dere kanskje ser. Men det er et koslig kaos syns nå jeg. Midt oppe i alt står pcen og spiller den ene juleklassikeren etter den andre med "O' helga natt" med jevne mellomrom.

Jeg kjenner iallefall at denne førjulstiden med en to-åring(snart) i hus, kommer til å bli magisk. Hun lyser når hun får syn på alle nissene jeg har pyntet med og "Amalies jul" ruller på DVD hver dag.



1 kommentar:

  1. Søteste Kristin:) Så flink du er. Gleder meg til du skal be meg på formiddagsbesøk blant nisser og julemusikk <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...