Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

mandag 8. november 2010

Julefilm

Jeg er nok litt over gjennomsnittet glad i julen. Jeg begynner å glede meg så fort det blir litt kaldt ute, og planlegger for fullt. Som regel rekker jeg ikke alt jeg planlegger, men kommer alltid i mål allikevel.
I år fikk jeg en gledelig overraskelse. Fra 12. November i år kommer det en ny norsk julefilm på kino. Filmen heter "Hjem til jul" og på hjemme siden deres står det: "Hjem til jul er en moderne julefortelling om tilgivelse og håp, og om å finne veien hjem. Helt hjem".

Traileren kan dere se her.
Håper denne filmen er en film man kan komme ordentlig i julestemning av. Jeg skal iallefall en tur på kino :)

(Bildene er lånt fra google.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...