Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

mandag 25. oktober 2010

Mye å gjøre, mye å føre...

Når man flytter er det jo alltid mye å huske på. Enda mer er det når man flytter over landegrenser, og enda mer når man har barn. Det skal meldes utflytting fra Sverige, innflytting til Norge, ordnes med NAV så vi får norsk barnetrygd, kontakt med helsestasjon...ja, dere skjønner, hodet mitt er fullt om dagen. Har fått ordnet litt idag, og det er deilig med alt som kan krysses av på lista.

Ellers idag har jeg spist lunch og gått en liten tur med ei venninne. Det har jo vært kjempedeilig vær ute idag, så deilig å få rørt litt på seg. Jeg føler det er litt bloggtørke hos meg om dagen, og at jeg bare skriver urelevant, men det tar seg kanskje opp igjen. hehe.

Igår var Hannah 9 måneder, og nesten over natten har hun sluttet å være kresen. Nå smaker hun på ALT og spiser det meste. Det er kjempedeilig, da jeg var veldig frustrert en periode som hun bare ville ha grøt. Favoritten hennes er frukt og det skal hun virkelig få så mye hun vil ha. Hun er ikke begeistret for hverken fruktpureer eller barnematsglass, men hun ligger når hun får biter som hun kan tygge selv med sine 2 små tenner.
Som sagt var hun altså 9 måneder igår, og har vært like lenge utenfor magen som inni. Det er helt SYKT hvor fort tiden går. Det er bare 3 små måneder igjen til hun er 1 år og babytiden er offisielt over. Det er litt vemodig må jeg innrømme, samtidig som det å være mamma blir bare gøyere og gøyere for hver dag som går og jo større hun blir.


Her er to små sultne som venter på middag :)

Håper alle har en fin start på uken :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...