Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

onsdag 27. oktober 2010

Bloggtips

Jeg leser mange blogger og har mange jeg følger fast. Jeg elsker når jeg finner blogger jeg virkelig liker, og noen blir fort favoritter. En av disse er bloggen "Silje-sin". Jeg vet ikke helt hvordan jeg kom inn på siden hennes, men jeg ble "forelsket" i den med engang. Hun har et helt fantastisk hjem og er utrolig flink med innredning. Dessuten liker hun baking og er like glad i julen som meg selv.

Hun innreder mye med antikviteter, og dere burde ta en titt. Jeg kan sitte i timesvis og samle inspirasjon. :)
Siden hennes finner dere om dere trykker her.

Ellers har Hannah ENDELIG begynt å spise mat. Nå spiser hun brødskive med både smøreost og leverpostei. Hun har spist fiskekaker, karbonader, fiskegrateng og fårikål (!). Det har virkelig lettet mitt bekymrede hjerte. Det var ganske slitsomt den tiden hun nektet alt hun ble servert, men som så mye annet var det visst bare en fase.

Ønsker alle en fin Onsdagskveld.

2 kommentarer:

  1. Så deilig at hun har begynt å spise! Får håpe hun blir skikkelig glad i mat, nå da. Da får dere aldri problemer med å få i henne noe ihvertfall! ;-)

    Åh, jeg elsker julen selv. Jeg gleder meg til å gå litt rundt i butikker, velge ut gaver, lage julepynt, gå på julearrangmenter...åh hellige julestemning...jeg elsker stresset med julen! Jeg liker å være utslitt i januar og vite at ungene virkelig har kost seg. Jeg gleder meg!

    SvarSlett
  2. Den bloggen liker jeg også :)

    Åh,så flink jente da! Da blir nok mor litt roligere ja ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...