Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

fredag 23. juli 2010

Tilbake i Stockholm.

Igår kom vi tilbake til Stockholm, etter noen dager i Mellerud hos Sami sin arbeidskollega fra tiden han jobbet i Oslo. Vi ble mött av 28 varmegrader ute og 27 inne. Puh, vi prövde å lete etter en vifte til soverommet, men de var utsolgt overalt. Idag er det heldigvis svalere her, så idag har jeg fått pakket ut resten av klärne, vasket töy, tatt oppvask og ryddet i heimen.

Tenkte jeg skulle dele litt flere bilder fra ferien vår. Först noen fra deilige Stavern som jeg skrev om i forrige innlegg:
Hannah ute i båt for förste gang. På vei ut til hytta til Tone Gry i Åbyfjorden.Krabbefiske på höyt nivåHannah nyter livet på flåta til Roar i Mellerud.

Nå som vi er hjemme igjen, er det flere små prosjekt på gang. Jeg planlegger og avslutte ammingen nå, og vi pröver derfor å gi Hannah flere vanlige måltider hver dag og så "fylle på" med melk når hun ikke vil ha mer av maten. Noen ganger spiser hun som bare det, mens andre ganger kniper hun igjen munnen og NEKTER.

Det virker også som om det begynner å komme litt tenner. Hun er lös i magen, mer urolig på nettene enn vanlig, dårlig matlyst iblant og litt sutrete til tider.
Nå sover hun iallefall sött i sengen sin, og vi skal ha kjärestekveld. Vi har fått låne sesong 1 av Lost (vi henger litt etter og har ikke sett den nemlig) av broren min og har kjöpt is. Krysser fingrene for at Hannah sover resten av kvelden uten og våkne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...