Besøkere

Besøkere idag: Besøkere totalt:

lørdag 24. juli 2010

En deilig dag...

Idag har vi värt skikkelig effektive på morgenen. Jeg bakte kanelboller, vaska leiligheten og ryddet resten av alt pikk-pakk fra ferien og Sami betalte regninger og solgte en båthenger. Alt dette för klokka var 11 på morgenen. Deilig å få alt gjort fra morgenen, så har man resten av dagen og kose seg på.
Så kom et vennepar på besök med sine to barn, og vi dro avgårde på piknik i en lekepark i närheten med saft og boller i kurven. Etterhvert begynte det og regne, så vi tok med oss alle barne og dro hjem til oss. Koste oss med film og hjemmelaget pizza. Deilig med sommer og lange dager uten planer. De beste dagene blir de man tar på sparket. Her er litt bilder:
Tiffany lager minipizzaer.
Nå som Hannah er 6 måneder önsker jeg og avslutte ammingen. Hannah har hatt en periode nå de siste ukene som hun ikke har värt spesielt interessert i maten vi har servert og det har alltid slutta med at man har ammet henne for at hun skal bli mett. Idag ammet jeg henne på sengen når hun våknet kl 6. Etter det fikk hun frokost(gröt) kl 8.00, lunch(middagsglass) kl 11.00, gröt kl 15.00 og gröt igjen kl 18.30. Alle disse måltidene spiste hun masse og trengte ikke pupp etterpå! Jeg ammet henne når hun skulle sove, og hun sovnet kl. 19.15. Nå er det og slutte med ammingen på natten, det gruer jeg meg til. Men det går vel det også.

Hannah er forövrig et halvt år idag. ET HALVT ÅR, det er helt sykt. Det höres mye mer ut enn 6 måneder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...